Πολιτική Επιστροφών / Ακυρώσεων

Η πολιτική επιστροφής χρημάτων και επιστροφών διαρκεί 30 ημέρες. Εάν έχουν περάσει 30 ημέρες από την αγορά σας, δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή.

Για να πληροίτε τις προϋποθέσεις για επιστροφή, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική συσκευασία.

Αρκετοί τύποι αγαθών εξαιρούνται από την επιστροφή. Τα φθαρτά αγαθά όπως τα αναλώσιμα Drum, Toner, Ink ή Ribon δεν μπορούν να επιστραφούν. 

  • Δωροκάρτες
  • Προϊόντα λογισμικού με δυνατότητα λήψης
  • Ορισμένα είδη υγείας και προσωπικής φροντίδας

Για να ολοκληρώσουμε την επιστροφή σας, χρειαζόμαστε απόδειξη ή απόδειξη αγοράς.

Μην στείλετε την αγορά σας πίσω στον κατασκευαστή.

Υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις όπου χορηγούνται μόνο μερικές επιστροφές χρημάτων:

Βιβλίο με εμφανή σημάδια χρήσης
CD, DVD, δισκέτες, Flash disk, memory card, λογισμικό, βιντεοπαιχνίδια, κασέτα ή δίσκος που έχει ανοίξει.
Οποιοδήποτε αντικείμενο δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, είναι κατεστραμμένο ή λείπουν μέρη για λόγους που δεν οφείλονται στο λάθος μας.
Οποιοδήποτε προϊόν επιστρέφεται περισσότερο από 30 ημέρες μετά την παράδοση

Επιστροφές χρημάτων

Μόλις η επιστροφή σας παραληφθεί και ελεγχθεί, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ειδοποιήσουμε ότι έχουμε λάβει το επιστρεφόμενο προϊόν σας. Θα σας ενημερώσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων σας.

Εάν εγκριθείτε, τότε η επιστροφή χρημάτων σας θα υποβληθεί σε επεξεργασία και μια πίστωση θα εφαρμοστεί αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή στον αρχικό τρόπο πληρωμής, εντός συγκεκριμένου αριθμού ημερών.

Επιστροφή χρημάτων καθυστερημένη ή ελλιπής

Εάν δεν έχετε λάβει ακόμη επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε πρώτα τον τραπεζικό σας λογαριασμό ξανά.

Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία πιστωτικών καρτών σας, μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να επιστραφεί επίσημα η επιστροφή χρημάτων.

Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Συχνά υπάρχει κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από την ανάρτηση της επιστροφής χρημάτων.

Εάν τα έχετε κάνει όλα αυτά και δεν έχετε λάβει ακόμη την επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση {support@optimumcomputers.gr}.

Πώληση ειδών

Μόνο τα προϊόντα με κανονική τιμή μπορούν να επιστραφούν. Τα είδη πώλησης δεν μπορούν να επιστραφούν.

Ανταλλαγές

Αντικαθιστούμε τα αντικείμενα μόνο εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Εάν πρέπει να το ανταλλάξετε με το ίδιο στοιχείο, στείλτε μας ένα email στη διεύθυνση {support@optimumcomputers.gr} και στείλτε το στοιχείο σας στη διεύθυνση: {Optimum Computers-Κότσης Βασίλειος, Βασ. Όλγας 18, 24100, Καλαμάτα}.

Δώρα

Εάν το προϊόν σημειώθηκε ως δώρο όταν αγοράστηκε και στάλθηκε απευθείας σε εσάς, θα λάβετε πίστωση δώρου για την αξία της επιστροφής σας. Μόλις παραληφθεί το επιστρεφόμενο αντικείμενο, θα σας αποσταλεί ένα πιστοποιητικό δώρου.

Εάν το προϊόν δεν είχε επισημανθεί ως δώρο όταν αγοράστηκε ή ο δωρητής είχε αποστείλει την παραγγελία στον εαυτό του για να σας το δώσει αργότερα, θα στείλουμε επιστροφή χρημάτων στον δωρεοδόχο και θα μάθουν για την επιστροφή σας.

Αποστολές & Επιστροφές

Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, πρέπει να στείλετε το προϊόν σας στη διεύθυνση: {Optimum Computers-Κότσης Βασίλειος, Βασ. Όλγας 18, 24100, Καλαμάτα}.

Θα είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των δικών σας εξόδων αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος σας. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Εάν λάβετε επιστροφή χρημάτων, το κόστος επιστροφής αποστολής θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων σας.

Ανάλογα με το πού ζείτε, ο χρόνος που μπορεί να χρειαστεί για να φτάσει το ανταλλασσόμενο προϊόν σας σε εσάς μπορεί να διαφέρει.

Εάν επιστρέφετε πιο ακριβά αντικείμενα, μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία παρακολούθησης αποστολής ή να αγοράσετε ασφάλεια αποστολής. Δεν εγγυόμαστε ότι θα λάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας.

Χρειάζεστε βοήθεια?

Επικοινωνήστε μαζί μας στο {support@optimumcomputers.gr} για ερωτήσεις που σχετίζονται με επιστροφές χρημάτων και επιστροφές.