Εφαρμογή Μηχανογράφησης για την Ολοκληρωμένη Διαχείριση της Μαζικής Εστίασης & Ασύρματης Παραγγελιοληψίας.

Το Pegasus Estiasi ERP αποτελεί την καλύτερη λύση που καλύπτει όλες τις δραστηριότητες της σύγχρονης Επιχείρησης Εστίασης. Από  ασύρματη Παραγγελιοληψία μέχρι και Εμπορική Διαχείριση μέσα από μια εφαρμογή χωρίς πρόσθετα modules ή  λοιπές χρεώσεις. Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε κάθε Επιχειρηματία του κλάδου της Εστίασης που επιθυμεί να καλύψει από τις πιο απλές μέχρι πιο σύνθετες ανάγκες λειτουργίας, πάντα με γνώμονα τις δικές του συγκεκριμένες απαιτήσεις:

  • Εστιατόρια-Ταβέρνες
  • Cafe Bar
  • Delivery
  • Take Away – Καταστήματα Γρήγορου Φαγητού 
  • Beach Bar
  • Ξενοδοχεία (Χρέωση Δωματίων)
  • Εστιατόρια-Ταβέρνες

Τα πλεονεκτήματα του:

  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας – Multi-user Άδεια Χρήσης – Σταθερά χαμηλό κόστος Ετήσιας Σύμβασης Στήριξης ανεξαρτήτως αριθμού σερβιτόρων/τερματικών pda
  • Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο h/w (Ταμειακή Μηχανή/ΕΑΦΔΣΣ/Thermal printers) – Ελάχιστη απαίτηση 2gb Μνήμη σε pc με touch Οθόνη ή POS
  • Ασύρματη Παραγγελιοληψία στο λεπτό – Αξιοποιήστε κάθε συσκευή PDA – mobile phone – tablet (Android-iOS-Windows) – Εντελώς ΔΩΡΕΑΝ έως 3 χρήστες PDA (Σερβιτόροι) 
  • Δυνατότητα Offline Λειτουργίας της Ασύρματης – Ελληνικό/Αγγλικό menu – Εξαιρετικά προσιτό κόστος για κάθε επιπλέον PDA (4+) & ΧΩΡΙΣ διαφοροποίηση στο κόστος της Ετήσιας Σύμβασης
  • Ενιαία Πλατφόρμα Λειτουργίας (Παραγγελιοληψία, Delivery, Take Away) για την άμεση εκτέλεση όλων των λειτουργιών της Επιχείρησης με ελάχιστα κλικ 
  • Ευέλικτη χρήση – Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης
  • Εξατομικευμένο interface για κάθε χρήστη αναλόγως του πόστου που αναλαμβάνει με διαφορετικά “δεσίματα” (Σερβιτόροι ανά χώρο, Δικαιώματα ανά Χρήστη, Είδη καταλόγου ανά χώρο κτλ)
  • Σύγχρονη λειτουργία Delivery με barcode scanner για παρακολούθηση των Διανομέων και των πακέτων που αυτοί μεταφέρουν – ενημέρωση ώρας αναχώρησης και επιστροφής για αξιολόγηση του προσωπικού – Eμφάνιση επάνω σε χάρτη / Εμφάνιση διαδρομών -Χρόνος δρομολογίων
  • Σύνδεση με τηλεφωνικό κέντρο σε ελάχιστο χρόνο – Αναγνώριση κλήσης με modem
  • Εμπορική Διαχείριση μέσα από το Pegasus ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησής (Διαχείριση Προμηθευτών/Αγορών, Συνταγές – Αναλώσεις Ά υλών – Δαπάνες Επιχείρησης – Προγραμματισμός Εισπράξεων Πληρωμών –  Στατιστικά /  Αναφορές κτλ)
  • Διασύνδεση με Modules (Hotel για τα Ξενοδοχεία, Retail για πολυχώρους Εμπορικής Δραστηριότητας που σερβίρουν, Champion για Χώρους Ευεξίας που προσφέρουν πλήθος υπηρεσιών) 
  • Module CRM για καμπάνιες προσφορών sms/email  – Δημιουργία νέου υποψήφιου πελατολογίου
  • Διασύνδεση Υποκαταστημάτων –  Διαχείριση Franchise Επιχειρήσεων
  • Loyalty για την επιβράβευση πελατών με διαχείριση πόντων – έκδοση δωροεπιταγών
  • On-line αναβαθμίσεις  (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας  
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ – Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.) – Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγοράς

POS Παραγγελίας / Take Away

  • Προγραμματιζόμενα Πλήκτρα για προσαρμογή στις απαιτήσεις σας
  • Καταχώρηση Παραγγελίας σε 2 κινήσεις – Ελάχιστα κλικ από το χρήστη
  • Απεικόνιση Κατάστασης Τραπεζιών / Προβολή Συνόλων ανά τραπέζι
  • Παρακολούθηση Πάγκου / Bar / Λοιπών Χώρων
  • Take Away με ειδικό Τιμοκατάλογο /
  • Άμεση έκδοση απόδειξης
  • Διαχείριση Ταμείων / Βάρδιας / Παραγγελιών Σερβιτόρων
  • Εκπτώσεις / Κεράσματα / Happy Hour / Ιδιοκατανάλωση
  • Αλλαγή Τραπεζιού / Τμηματική Τιμολόγηση Ειδών Παραγγελίας
  • Επανεκτύπωση Παραγγελίας / Ακυρωμένων / Αλλαγών
  • Έκδοση Τιμολογίου / Επιλογή Τρόπου Είσπραξης

Pegasus Waiter App

  • Ελληνικό / Αγγλικό Μενού Επιλογών
  • Offline Λειτουργία
  • Χώροι ανά Σερβιτόρο
  • Εξαιρετικά φιλικό menu ως προς το Χρήστη
  • Παρατηρήσεις / Έξτρα / Σημειώσεις ανά Είδος
  • Επιλογή ειδών για μερική απόδειξη
  • Αλλαγή Τραπεζιού
  • Σύνολο Είσπραξης ανά Σερβιτόρο

Pegasus KDS (Kitchen Display System)

Η εναλλακτική πρόταση Pegasus για να αναβαθμίσετε
τη Κουζίνα & τα άλλα Τμήματα παρασκευής!

  • Ενσωματωμένη δυνατότητα – Χωρίς επιπλέον κόστος
  • Καταργεί τους εκτυπωτές, τα αναλώσιμα & τους νεκρούς χρόνους σε βλάβες
  • Ταξινομεί αυτόματα τις παραγγελίες & αποφεύγετε τις καθυστερήσεις
  • Βελτιωμένη οργάνωση με συνολική εικόνα των παραγγελιών ανά είδος
  • Λειτουργία με windows tablet ή POS οθόνη

Νέα Δυνατότητα! Επιλέξτε να δημιουργήσετε το δικό σας site Online Παραγγελιών με αμφίδρομη επικοινωνία με το Pegasus Estiasi ERP! e-Orders ΧΩΡΙΣ προμήθειες προς τρίτα μέρη!

Pegasus Delivery ERP

Από την αναγνώριση κλήσης έως τον έλεγχο του
δρομολογίου διανομής, θα κάνει τη παράδοση
των παραγγελιών σας παιχνιδάκι!

  • Εύκολη σύνδεση με τηλεφωνικό κέντρο για αναγνώριση κλήσης
  • Επιτρέπει τη χρήση έως 3 επιπλέον συσκευών κινητής τηλεφωνίας
  • Καταχώρηση Πελάτη & Στοιχείων σε χρόνο μηδέν
  • Άμεση Παραγγελιοληψία με δυνατότητα αντιγραφής προηγούμενης
    καταχώρησης
  • Πλήρη Διαχείριση Παραγγελίας Πακέτου & ανάθεση σε Διανομέα με
    ένα κλικ
  • Μαζική ανάθεση παραγγελιών προς delivery με απλό σκανάρισμα
    του barcode παραγγελίας
  • Αυτόματη ενημέρωση ώρας αναχώρησης/ επιστροφής Διανομέα για
    αξιολόγηση του προσωπικού σας
Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on twitter
Twitter

Optimum Computers
Κότσης Βασίλης
Βασ. Όλγας 18 & Ασκλήπιου
Καλαμάτα 24100

Τηλ. 27210-94381
Fax. 27210-62826